Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2012 20:24 - ПАЗЕТЕ СЕ от Рекламна агенция Арт Дизайн Пловдив!!!
Автор: artdizainplovdiv Категория: Бизнес   
Прочетен: 4063 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.07.2012 20:44


Наскоро ми се наложи да поръчам рекламни материали и ровейки в Интернет, попаднах на въпросната агенция - Рекламна агенция Арт Дизайн Пловдив. 
Изпратих запитване с изискванията ми, те казаха, че ще го направят, да отида в офиса им на ул."Богомил"№59. Така и направих. 
Но - какво се оказа! Макар и изглеждащо професионално, тази агенция е една пълна пародия. Състои се от мама, тати и кака, които при влизане на клиент се провикват от горния етаж - "качвааай сееее!" - честно казано, като влезе при мен клиент в офиса - не само, че никога няма да ми дойде на акъла да му говоря на "ти", ами и обикновено го посрещам, ама как да е - викам си - то възпитанието не е пряко свързано с професионализма, да видим натам. Еми да, ама не - по време на целия ми престой там те се държаха крайно арогантно, фамилиарно, неуважително, може би ще ми е трудно да опиша с думи какво чудо видях там. С отношението до тук. Сега с "професионализма": Макар, че в страницата им е описано, че предлагат ситопечат, тампонен печат, уеб дизайн и какво ли не - ТЕ НЯМАТ ТЕХНИКА ЗА НИЩО!!! Всичко се поръчва другаде и единствената им роля е да товарят клиента. Необходим ми беше печат, клишето за който обикновено струва 15-20лв. При тях стигнахме до 40лв !!!!! и натам дори не знам колко още щяха да съчинят. Аз си имах векторен файл, готов за печат, който те дори не отвориха, а вместо това се калкулира и изработка на изображение /защо по дяволите/ ?!? Къде ли не съм ходил по рекламни студия, такова чудо не бях срещал Бога ми! Хора, спестете си парите и нервите - НЕ ХОДЕТЕ в Рекламна агенция Арт Дизайн Пловдив.



Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: artdizainplovdiv
Категория: Бизнес
Прочетен: 7380
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930